بهترین مقالات گردشگری ، تکنولوژی ، صنعتی و غیره

در این وبلاگ قصد داریم تا بهترین مقالات با هر موضوعی را برای شما منتشر کنیم

بهترین مقالات گردشگری ، تکنولوژی ، صنعتی و غیره

در این وبلاگ قصد داریم تا بهترین مقالات با هر موضوعی را برای شما منتشر کنیم

  • ۰
  • ۰
  • سیپ ترانک می تواند هزینه های قابل توجهی را کاهش داده و قابلیت اطمینان برای سیستم تلفن تجاری شما را افزایش دهد.
  • برای تعیین خدمات مناسب برای تجارت خود ، باید تحقیق و ارزیابی دقیق نیازهای ارتباطی کسب و کار خود را انجام دهید.
  • قیمت گذاری سیپ ترانک به چندین عامل مانند فروشنده و ویژگی های افزودنی شما بستگی دارد.

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، شما همیشه به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها و بهینه سازی کسب و کار خود هستید.سیپ ترانک روشی به طور فزاینده ای است که برای کسب و کارها می تواند هزینه تلفن خود را به حداقل برساند و پهنای باند ارتباطی خود را بهبود ببخشد ، اما درک این یک سرویس دشوار است.

ما تجزیه و تحلیل کردیم که سیپ ترانک چیست و چگونه می دانید آیا این کار مناسب شما است یا خیر؟

سیپ ترانک چیست؟

 

به عبارت ساده ، سیپ ترانک خطوط تلفن مجازی هستند که به شما امکان می دهند از طریق اینترنت به هر کسی که شماره تلفن دارد از طریق اینترنت تماس برقرار و دریافت کنید.

SIP مخفف Session Initiation Protocol است ، یک پروتکل تلفنی محبوب که از طریق اینترنت تماس برقرار می کند و در درجه اول برای مدیریت ارتباطات چندرسانه ای مانند تماس های صوتی و تصویری استفاده می شود.
 

SIP اتصال برای برقراری تماس تلفنی را برقرار و خاتمه می دهد ، انتقال داده ها را کنترل می کند ، و همان چیزی است که سرویس هایی مانند Skype و Facebook Messenger را قادر می سازد مکالمه رایگان را در هر جای دنیا ارائه دهند.

"ترانک" خط یا پیوندی است که حامل سیگنالها و گره ها در یک سیستم ارتباطی است - به عبارت دیگر ، لوله ای که کانال های داده را درون آن حمل می کند تا بتواند دو مکان را به هم وصل کند.

سیپ ترانک روشی برای ارسال صوتی و سایر ارتباطات از طریق اینترنت از طریق مبادله شعبه خصوصی با قابلیت IP (PBX) است ، که یک سیستم تلفنی در یک شرکت است که مکالمات را بین کاربران در خطوط محلی تعویض می کند در حالی که به آنها امکان می دهد استفاده از خطوط تلفن خارجی

PBX با اجتناب از نیاز هر کاربر برای داشتن خط به دفتر مرکزی یک شرکت تلفنی ، هزینه ها را کاهش می دهد.

سیپ را می توان برای ارسال و دریافت تماس های محلی و طولانی ، پیام های متنی و ایمیل استفاده کرد. مرور اینترنت؛ و چت های ویدیویی را انجام دهید.سیپ ترانک جایگزین روش سنتی شبکه تلفن سوئیچینگ عمومی (PSTN) می شود که یک شبکه مسی با سیم است و دارای اتصال به مدار است که برای برقراری تماس نیاز به یک اتصال فیزیکی بین دو نقطه دارد.در عوض ، سیپ ترانک از یک شبکه بسته بندی شده استفاده می کنند ، که تماس های صوتی را به بسته های دیجیتالی تجزیه می کند و آنها را از طریق شبکه به مقصد می فرستد.

 

کانال های SIP

 

هر سیپ ترانک می تواند تعداد نامحدود کانال را در خود نگه دارد. یک کانال یا یک خط معادل یک تماس ورودی یا خروجی است. از آنجا که هر سیپ ترانک می تواند کانال های زیادی را لازم داشته باشد ، یک تجارت فقط به یک سیپ ترانک نیاز دارد - مهم نیست که چند تماس شما به یکباره وارد شود و بیرون برود.

هرچه تعداد تماس تلفنی بیشتر به طور همزمان انجام شود ، به کانال های ترانک بیشتری نیز نیاز خواهید داشت.

هنگام جستجوی ارائه دهنده خدمات SIP ، اطمینان حاصل کنید که چند کانال برای دریافت یک نقل قول دقیق نیاز دارید ، زیرا بسیاری از فروشندگان فقط تعداد کانال های مورد نیاز شما را شارژ می کنند.

 

SIP در مقابل VoIP

 

SIP و VoIP (پروتکل صوتی از طریق اینترنت) از جهات مختلف مشابه هستند ، اما نمی توان آنها را به صورت متناوب مورد استفاده قرار داد.

"VoIP" یک اصطلاح گسترده است که می تواند هرگونه سرویس تلفنی مبتنی بر اینترنت (از جمله SIP) را توصیف کند ، اما SIP پروتکل خاصی است که VoIP را با ایجاد نقاط شروع و پایان و تعریف پیام ها در حین تماس امکان پذیر می کند.

 

مزایای سیپ ترانک

 

بزرگترین فایده استفاده از سیپ ترانک به عنوان سیستم تلفن تجاری شما این است که بسیار مقرون به صرفه است. این امر به دلایل بسیاری وجود دارد ، اما عمدتاً به این دلیل است که هزینه های تماس از راه دور را از بین می برد. اگر مشاغل شما غالباً از طریق کشور یا اقیانوس تماس تلفنی برقرار می کند ، ممکن است پاسخی برای شما باشد.

 

شبکه متمرکز

 

SIP همچنین استفاده از شبکه های داده و تلفن صوتی را از بین می برد. از آنجا که SIP مبتنی بر IP است ، شما می توانید از یک شبکه متمرکز با چندین قابلیت پخش دیجیتالی لذت ببرید که به راحتی مقیاس پذیر است و نیازی به زیرساخت های فیزیکی ندارد ، این بدان معناست که هیچ هزینه تعمیر و نگهداری یا سخت افزار نیست.

حذف دروازه PSTN به سیپ ترانک اجازه می دهد تا مستقیماً به ارائه دهنده خدمات انتخابی تلفنی اینترنت شما (ITSP) متصل شود ، هزینه اشتراک را حذف کند و انعطاف پذیری بیشتری در چگونگی مقیاس دهی خدمات ارتباطی خود با ارائه گزینه های پهنای باند بیشتر با نرخ پایین تر داشته باشد.

 

هزینه تماس محلی

 

یک سیپ ترانک امکان برقراری تماس از طریق اینترنت ، جلوگیری از هزینه تماسهای بین المللی یا مسافت های طولانی ، همه تماسها را به عنوان تماسهای محلی فراهم می کند.

سیپ ترانک تماس را به نقطه خاتمه ارائه دهنده ، جایی که تماس به PSTN محلی منتقل می شود ، ارسال می کند ، بنابراین فقط شما را برای یک تماس محلی شارژ می کنید.

برای رقابت با ITSP ها ، بسیاری از ارائه دهندگان سیپ ترانک خدماتی مانند ENUM یا نقشه برداری شماره تلفن را اضافه کرده اند که به شما امکان می دهد بدون توجه به جایی که در جهان هستید از همان شماره تلفن استفاده کنید.آنها همچنین با تهیه شماره محلی بر اساس موقعیت مکانی شما ، حذف 800 عدد را ارائه می دهند.

 

 

  • ۹۸/۰۸/۱۳
  • مهدی بابائی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی