بهترین مقالات گردشگری ، تکنولوژی ، صنعتی و غیره

در این وبلاگ قصد داریم تا بهترین مقالات با هر موضوعی را برای شما منتشر کنیم

بهترین مقالات گردشگری ، تکنولوژی ، صنعتی و غیره

در این وبلاگ قصد داریم تا بهترین مقالات با هر موضوعی را برای شما منتشر کنیم

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باسکول یا وسایل نقلیه مجموعه ای از مقیاس است که برای وزن کردن وسایل حجیم استفاده می شود. این مجموعه ای از مقیاس است که توسط سازنده باسکول بر روی یک سطح بتونی نصب شده است. دارای مانیتور الکترونیکی یا دیجیتالی است که وزن وسیله نقلیه توزین شده را نشان می دهد.

از باسکول ها برای وزن گیری وسایل نقلیه بزرگی مانند کامیون ها یا کابین ریلی استفاده می شود که حرکت کالاها از طریق وسایل نقلیه انجام می شود.

وزن گیری مطمئن و دقیق می تواند با ارائه آمار دقیق به صنعت کمک کند تا کالاهای خود را به سمت داخل و کالاهای خارج از کشور حفظ کنند.

تولید کنندگان باسکول انواع مختلفی از باسکول را برای مشتری خود دارند. اینها از نوع گودال الکترونیکی یا گودال کمتری ، نوع گودال دیجیتال یا گودال کمتر ، باسکول ریلی ، توزین قابل حمل ، باسکول RCC ، باسکول مکانیکی و غیره است.

وظیفه اصلی باسکول وزن کل بار کامیون ها در صنایعی است که می توان وزن آنها را فقط در زمان جابجایی از یک مکان به مکان دیگر وزن کرد.
یک وسیله نقلیه دو بار وزن می شود ، یک بار با کالاها بارگیری می شود و یک بار برای محاسبه وزن مواد خالی می شود.

مقامات دولتی همچنین از باسکول برای توزین وسیله نقلیه برای تعیین اینکه آیا وسیله نقلیه طبق قوانین و مقررات اضافه بار دارند ، استفاده می کنند. در چنین مواردی از بارگذاری بیش از حد ، مقامات می توانند طرفین ذیربط را به دلیل نقض قانون جریمه کرده و قوانین ایمنی جاده را احیا کنند.
 

  • مهدی بابائی
  • ۰
  • ۰
  • سیپ ترانک می تواند هزینه های قابل توجهی را کاهش داده و قابلیت اطمینان برای سیستم تلفن تجاری شما را افزایش دهد.
  • برای تعیین خدمات مناسب برای تجارت خود ، باید تحقیق و ارزیابی دقیق نیازهای ارتباطی کسب و کار خود را انجام دهید.
  • قیمت گذاری سیپ ترانک به چندین عامل مانند فروشنده و ویژگی های افزودنی شما بستگی دارد.

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، شما همیشه به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها و بهینه سازی کسب و کار خود هستید.سیپ ترانک روشی به طور فزاینده ای است که برای کسب و کارها می تواند هزینه تلفن خود را به حداقل برساند و پهنای باند ارتباطی خود را بهبود ببخشد ، اما درک این یک سرویس دشوار است.

ما تجزیه و تحلیل کردیم که سیپ ترانک چیست و چگونه می دانید آیا این کار مناسب شما است یا خیر؟

  • مهدی بابائی