بهترین مقالات گردشگری ، تکنولوژی ، صنعتی و غیره

در این وبلاگ قصد داریم تا بهترین مقالات با هر موضوعی را برای شما منتشر کنیم

بهترین مقالات گردشگری ، تکنولوژی ، صنعتی و غیره

در این وبلاگ قصد داریم تا بهترین مقالات با هر موضوعی را برای شما منتشر کنیم

  • ۰
  • ۰

باسکول یا وسایل نقلیه مجموعه ای از مقیاس است که برای وزن کردن وسایل حجیم استفاده می شود. این مجموعه ای از مقیاس است که توسط سازنده باسکول بر روی یک سطح بتونی نصب شده است. دارای مانیتور الکترونیکی یا دیجیتالی است که وزن وسیله نقلیه توزین شده را نشان می دهد.

از باسکول ها برای وزن گیری وسایل نقلیه بزرگی مانند کامیون ها یا کابین ریلی استفاده می شود که حرکت کالاها از طریق وسایل نقلیه انجام می شود.

وزن گیری مطمئن و دقیق می تواند با ارائه آمار دقیق به صنعت کمک کند تا کالاهای خود را به سمت داخل و کالاهای خارج از کشور حفظ کنند.

تولید کنندگان باسکول انواع مختلفی از باسکول را برای مشتری خود دارند. اینها از نوع گودال الکترونیکی یا گودال کمتری ، نوع گودال دیجیتال یا گودال کمتر ، باسکول ریلی ، توزین قابل حمل ، باسکول RCC ، باسکول مکانیکی و غیره است.

وظیفه اصلی باسکول وزن کل بار کامیون ها در صنایعی است که می توان وزن آنها را فقط در زمان جابجایی از یک مکان به مکان دیگر وزن کرد.
یک وسیله نقلیه دو بار وزن می شود ، یک بار با کالاها بارگیری می شود و یک بار برای محاسبه وزن مواد خالی می شود.

مقامات دولتی همچنین از باسکول برای توزین وسیله نقلیه برای تعیین اینکه آیا وسیله نقلیه طبق قوانین و مقررات اضافه بار دارند ، استفاده می کنند. در چنین مواردی از بارگذاری بیش از حد ، مقامات می توانند طرفین ذیربط را به دلیل نقض قانون جریمه کرده و قوانین ایمنی جاده را احیا کنند.
 

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • مهدی بابائی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی